کوجیما : هوش مصنوعی MGS 5 کاملا غیر قابل پیش‌بینی ست

کوجیما : هوش مصنوعی MGS 5 کاملا غیر قابل پیش‌بینی ست

هیدئو کوجیما خالق و سازنده سری بازی های متال گیر سالید در مورد دمویی که بازی Metal Gear Solid در نمایشگاه بازی های ژاپن به نمایش خواهد گذاشت ( کوجیما به شخصه این بازی را در صحنه اصلی نمایشگاه اجرا خواهند کرد ) گفت:

” این بازی رو بسیار سخت می بینید چون هوش مصنوعی دشنمانتون کاملا غیر قابل پیش بینی هست !”

البته بسیاری از سایت ها این حرف کوجیما را توجیهی می دانند که زود نمایش بازی را در TGS قطع کند تا در بازی کشته نشده است !!! کوجیما در تویتر خود اینچنین گفت:

” اگر شما قصد دارید تا در صحنه نمایش این بازی را ببینید ، امکان دارد مجبور شوم بازی را به دلیل بعضی ارور ها نگه دارم. دمویی که در نمایش می بینیم صد در صد یک بازی بسیار سخت را نشان می دهد. رفتار دشمنان هر لحظه با لحظه قبلی تفاوت دارد . در نتیجه نمی توانم کمکتان بکنم چون نمی توام پیش بینی کنم ! . پس امکان دارد در نمایش آنطور که برنامه ریزی شده تنوانم عمل کنم و مجبور شوم از بازی خارج شوم !! شاید بتوان در استدیو با طولانی تر کردن زمان بازی یک تریلر بی عیب از بازی گرفت اما اینجا دیگر نمی شود “

پس با این تفاسیر و اوصاف ایده ی کشتن عده ی زیادی از دشمنان توسط کوجیما اصلا ایده خوبی نیست چون امکان دارد یک لحظه یک دشمن کوجیما را سورپرایز کند و گیم پلی بازی را کمتر بکند ! پس دشنمان این بازی از کوجیما هم باهوش ترند پس خود را آماده چالشی بزرگ در این بازی بکنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 3 دی 1392برچسب:کوجیما : هوش مصنوعی MGS 5 کاملا غیر قابل پیش‌بینی ست,MGS 5,کوجیما , | 17:15 | نویسنده : مهدی |